درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

مديريت محترم وبلاگ ساري تئل

با سلام

ضمن تقدير از فعاليت وبلاگي و قدر داني از اينكه سايت و وبلاگ تازه متولد شده و بي گناه ما را به اينصورت تبريك گفتيد و اجازه داديد كامنتهاي زير در مورد اين بي گناه تازه متولد شده ارسال شود متاسفم.

تصميم تشكيل اين وبلاگ جهت پوشش و اطلاع رساني فعاليت هاي مردمي دكتر احمدي نژاد گرفته شد و ما براي اينكار در حدود 140 كامنت به وبلاگهاي هم استاني با همه ديدگاهها زديم و از آنها دعوت به همكاري كرديم . متاسفانه آنها بجاي همكاري شروع به كامنت پراكني به خود ما و ديگران در پوشش ما كردند.

عليهذا اينجانب مطلب ارسال شده به كامنت شما را تكذيب كرده و از مسببان اين عمل زشت اعلام بيزاري مي كنم.

همگان را به وحدت ملي و انسجام اسلامي مد نظر مقام عظماي ولايت و مطالعه ايده ها و افكار دكتر احمدي نژاد و راي به ايشان دعوت مي كنم .

پاسخ

مديريّت محترم وبلاگ وزين "عصر اميد" ؛ سلام!..................ضمن آرزوي موفقِيّت براي همه کانديداهاي محترم رياست جمهوري باستحضار عالي ميرساند مطالب پيام مذکور که به صورتي عجولانه و بدور از هر گونه پشتوانه شعور تاريخي ، فرهنگي ، ديني ، علمي ، اجتماعي ، ادبي ، اخلاقي و.... نگاشته شده بود با درايت دوستان فرهنگي مشترکمان علي الخصوص جناب آقاي قلي زاده (مدير محترم وبلاگ گؤي تپه) و با تکذيب رسمي حضرتعالي ؛ با اجازه سرکار ، آقاي قلي زاده ، آقاي احد قاسمي (مدير محترم ياشيل مغان و نويسنده کتاب ارزشمند مغان ، نگين آذربايجان) ، آقاي مهدي سالمي (همکار محترم اينجانب در مديريت وبلاگ) ، استاد ارجمندم جناب آقاي رضا افشارپور(افشار) سرپرست محترم "ارکستر ساري تئل" و ساير ادبا و فضلاي دلسوخته و فرهيخته که دوشادوش اينجانب با متانت و شکيبائي تمام پاسخي مجکم و درخور نثار نويسنده ياوه گوي آن نمودند و با تشکر از احساس مسئوليّت فرد فردتان به همراه جوابهاي نوشته شده بر آن (البتّه با گلايه اي کاملا" دوستانه از محضر شما بخاطر عکس العمل نسبتا" ديرتان) از وبلاگ ساري تئل حذف ميگردند.............با تشکر مجدد................سارا تجويدي